Ambassadører:

Det er med stor glæde at Adipositasforeningen kan præsentere Fie Friedrichsen som ny ambassadør i Adipositasforeningen.

Fie har selv været igennem et stort vægttab på 70 kilo, hvilket fik stor opmærksomhed af flere danske medier. Desuden er Fie kendt fra sin blog på facebook, instagram og sin bog, hvor hun b.la. fortæller om sit vægttab. I dag er Fie i gang med at uddanne sig til Idrætsinstruktør på Paul Petersens Idrætsinstitut. Vi er super glade for at Fie har sagt ja til rollen som ambassadør i Adipositasforeningen, og at hun vil slå et slag for, at der kommer mere fokus på svær overvægt og behandling heraf.

Suzy Wengel

Det er med stor glæde at Adipositasforeningen kan præsentere Suzy Wengel som ny ambassadør i Adipositasforeningen. Suzy har på egen krop tabt sig 40 kilo ved at følge sine egne kostprincipper.

Suzy er kostvejleder, forfatter og medejer af Center for Vægttab på Fyn. Ikke mindst er hun kvinden bag Sense-metoden og forfatter til bogen ”Sense – slank med fornuft”. Vi er super glade for at Suzy har sagt ja til rollen som ambassadør i Adipositasforeningen, og at hun vil slå et slag for, at der kommer mere fokus på svær overvægt og behandling heraf.