adipositasforeningen_top_valmuemark

Støt vores sag

Frivillige donationer er en stor hjælp, som gør det muligt at kunne hjælpe flere mennesker som lever med svær overvægt. Støt sagen herunder.

Støt Adipositasforeningen her

En uafhængig støtteforening

For mennesker som lever med svær overvægt, har levet med svært overvægt eller er pårørende til en person med svær overvægt. Adipositasforeningen er en nonprofit organisation.

Vi arbejder for retten til et godt liv og for ordentlige og ligeværdige vilkår for mennesker som lever med svær overvægt i Danmark samt for bedre og  nuanceret behandling samt for at reducere stigmatisering.

Støt vores sag

Støt Adipositasforeningen her

Som medlem kan du støtte et godt formål, gøre en forskel og deltage i vores aktiviteter rundt omkring i landet.

Vi arbejder for det hele menneske, ligeværdige vilkår,  at reducere stigmatisering og skabe et nuanceret billede af svær overvægt

At leve med svær overvægt er langt mere kompliceret end den gammeldags og forsimplede tilgang, vi har støttet os op ad i årtier.

Sponsorside

Bliv sponsor i Adipositasforeningen

Adipositasforeningen indgår sponsorater med uddannelsesinstitutioner, virksomheder, sundhedsrådgivere m.fl., som er indstillet på at medvirke til at sikre mennesker, som lever med svær overvægt et godt liv – hele livet. Vi har 4 forskellige sponsorater. Du kan se længere nede på siden, hvem der har sponsorater i vores forening.

Vores sponsorer