1024x440_Adipositasforeningen_

En uafhængig patientforening

Bliv sponsor for AF

I Adipositasforeningen vil vi gerne være med til at sprede de gode budskaber og behandlingstilbud, som vi har i landet. Derfor ønsker vi, at indgå sponsorater med hvem, som kunne være interesseret og som mener, at have noget at byde vores medlemmer.

Vi er forskellige som mennesker og har forskellige behov og ønsker, hvorfor vi ønsker at kunne hjælpe vores medlemmer i den retning, som de selv ønsker det. Den anden vej, står vi og vores medlemsråd til rådighed for Jer, hvor det kan give mening for både
vores medlemmer og jer.

Vi indgår sponsorater med uddannelsesinstitutioner, virksomheder, sundhedsrådgivere, sundhedsinstanser m.fl., som er indstillet på og medvirker til at sikre mennesker, som lever med svær overvægt, et godt liv. Vi har sponsorater i flere størrelser, så alle kan være med alt efter behov og ønsker.

Platinsponsor

3.000 kr. pr. år

Platinsponsor er for virksomheder, som ønsker at gå all-in for et gensidigt partnerskab. Her får jeres virksomhed, udover logo på vores hjemmeside med direkte link til jeres hjemmeside, 4 årlige reklameopslag i vores nyhedsbrev og på Facebook, adgang til foreningens medlemsråd, mulighed for at bruge vores medlemmer i rådet i en mere praktisk forstand. Det kan være et foredrag/fortælling omkring at leve med svær overvægt, som figurant til undervisningsbrug eller andet, som I kan se en mulighed i. Her får I hele pakken med støtte til foreningen, reklame for jeres virksomhed og praktisk brug af de mennesker, som det hele handler om, så I får en så autentisk begivenhed som overhovedet muligt.

Pris: 3000 kr årligt

Ved flere tilbagevendende ønsker om at gøre brug af vores medlemsråd til fysisk fremmøde, vil vi tage et nærmere aftalt honorar pr. gang

Guldsponsor

2.000 kr. pr. år

Guldsponsor er for virksomheder, som ønsker at støtte vores organisation, medlemmer og arbejde, men som samtidig mener, at I har noget at byde på for vores medlemmer. I vil blive repræsenteret med Jeres virksomheds logo, så man kan se, at I støtter vores organisation samt er med til at gøre en kæmpe forskel for mange mennesker, som hver dag lever med svær overvægt. Jeres virksomheds logo vil være med direkte link til jeres hjemmeside og I vil med dette sponsorat herudover have mulighed for 4 årlige reklameopslag i vores nyhedsbrev samt på Facebook. Et guldpartnerskab vil samtidig give adgang til foreningens medlemsråd i forhold til spørgsmål, indsigter og synspunkter, hvis I ser et behov for dette.

Pris: 2000 kr årligt

Sølvsponsor

1.000 kr. pr. år

Sølvsponsor er for virksomheder, som ønsker at støtte vores organisation, medlemmer og arbejde, men som samtidig mener, at I har noget at byde på for vores medlemmer. I vil blive repræsenteret med Jeres virksomheds logo, så man kan se, at I støtter vores organisation samt er med til at gøre en kæmpe forskel for mange mennesker, som hver dag lever med svær overvægt. Jeres virksomheds logo vil være med direkte link til jeres hjemmeside og I vil med dette partnerskab herudover have mulighed for 2 årlige reklameopslag i vores nyhedsbrev samt på Facebook.

Pris: 1000 kr årligt

Bronzesponsor

500 kr. pr. år

Bronzesponsor er for virksomheder, som ønsker at støtte vores organisation, medlemmer og arbejde. I vil blive repræsenteret med Jeres virksomheds logo, så man kan se, at I støtter og er med til at gøre en kæmpe forskel for mange mennesker, som hver dag lever med svær overvægt.

Pris: 500 kr årligt