COVID-19 Støttelinje

Verden har på meget kort tid forandret sig og der er intet som er, som det plejer at være længere. Hvordan det udvikler sig, er der ingen som på nuværende tidspunkt ved. Derfor kan man godt føle sig isoleret, ensom, utryg, bange og usikker som aldrig før og have brug for et sted, hvor man kan søge fælleskab og støtte. Det vil vi gerne hjælpe og tilbyde her i foreningen, hvorfor vi netop har oprettet en støtte-linje.

Støttelinjen er netop for dig, som har brug for støtte, omsorg, nogen at tale med. Det kan være om stort og småt. Vores frivillige sidder klar til at hjælpe dig videre på bedst mulig vis. Alle vores frivillige lever enten selv med overvægt eller har levet med overvægt og kender til netop de ting, som bliver svære, især ved en krise som denne. De ved selv, hvor rart det er og kender til vigtigheden i, at kunne have nogen at række ud til, som selv kender til de udfordringer, som kan dukke op til overfladen.

Støttelinjen er til støtte og omsorg, så hvis du har sundhedsfaglige spørgsmål, så vil du blive henvist til Myndighedernes retningslinjer med denne form for spørgsmål. Vi vil dog være behjælpelige med, at finde frem til disse retningslinjer.

Vi er her for din skyld, så tøv endelig ikke med at bruge os!