Adipositasforeningen deltager på Folkemødet 2026 på Bornholm den 11., 12. og 13. juni med et stærkt program fyldt med dialog, debat, personlige fortællinger og ny viden.
Mennesker med overvægt møder fortsat stigma, fordomme og barrierer i både hverdagen, sundhedsvæsenet og samfundet generelt. Derfor tager vi til Folkemødet for at sikre, at patientperspektivet bliver hørt, og for at skabe større forståelse for livet med overvægt i Danmark.
Dato:
Tidspunkt: –
Adipositasforeningen står til rådighed for pressen med sundhedspolitiske udtalelser, holdninger, oplysninger, interviews m.v. Kontakt via foreningens mail eller på telefon