Som medlem af Adipositasforeningen har du mulighed for at få glæde af Mofibo i 45 dage gratis

Mofibo er Danmarks største streamingtjeneste for e- og lydbøger. Med et katalog på over 350.000 titler er der noget for enhver smag for både børn og voksne. Mofibo samarbejder med alle de største forlag og får nye bøger ind på tjenesten hver eneste dag. Lyt på farten og læs videre derhjemme, Mofibo husker nemlig, hvor du er nået til og du kan nemt skifte mellem at lytte og læse alt efter, hvad der passer dig bedst.

Din medlemsfordel:
Som medlem af Adipositasforeningen kan du prøve Mofibo i 45 dage – helt gratis og uden binding. Efter prøveperioden på de 45 dage, kan du fortsætte med at lytte ubegrænset fra kun 129 kr./måned. Ønsker du ikke at fortsætte efter din prøveperiode, skal du huske at opsige dit abonnement. Tilbuddet gælder nyoprettelser og udløber den 31. December 2021. Opsig når som helst.

Sådan gør du

2: Tilmeld dig den gratis prøveperiode
3: Download Mofibo-appen og log ind
For at få koden, som man skal bruge for at benytte sig dette tilbud, kræver at man melder sig ind i foreningen. Det kan du gøre her
Herefter anmoder du om koden pr. mail, hvorpå dit medlemsnr. fremgår. Koden er KUN for foreningens medlemmer og må ikke gives ud til andre.