1024x440_Adipositasforeningen_

En uafhængig patientforening

Bliv erhvervsstøttepartner i Adipositasforeningen

I Adipositasforeningen vil vi gerne være med til at sprede de gode budskaber og behandlingstilbud, som vi har i landet. Derfor ønsker vi at indgå partnerskaber med erhverspartnere, som kunne være interesseret og som mener, at have noget at byde vores medlemmer.

Vi har forskellige behov og ønsker som mennesker, hvorfor vi ønsker at kunne hjælpe vores medlemmer i den retning, som de selv ønsker det. Samtidig står vi og vores medlemsråd til rådighed for jer, hvor det kan give mening for både vores medlemmer og jer.

Vi indgår støttepartnerskaber med uddannelsesinstitutioner, virksomheder, sundhedsrådgivere, sundhedsinstanser m.fl., som ønsker at medvirke til at sikre mennesker, som lever med svær overvægt, et godt liv. Vi har forskellige støttemuligheder i flere størrelser, så alle kan være med alt efter behov, interesse og ønsker.

3.000 kr. pr. år

Platinpartnerskab er for virksomheder, som ønsker det fulde gensidige partnerskab. Her får jeres virksomhed 3 årlige reklameopslag i vores nyhedsbrev og på sociale medier samt logo på vores hjemmeside med direkte link til jeres hjemmeside.

Pris: 3000 kr årligt

Hvis I ønsker at gøre brug af vores medlemsråd enten virtuelt eller fysisk fremmøde, vil vi tage et nærmere aftalt honorar.

2.000 kr. pr. år

Guldsponsoratet er for virksomheder, som ønsker at støtte vores organisation, medlemmer og arbejde, men som samtidig mener, at I har noget at byde på for vores medlemmer. I vil blive repræsenteret med jeres virksomheds logo, så man kan se, at I støtter vores organisation samt er med til at gøre en forskel for mennesker, som lever med svær overvægt. Jeres virksomhedslogo vil være tilknyttet et direkte link til jeres hjemmeside og I vil med dette sponsorat herudover have mulighed for 2 årlige reklameopslag i vores nyhedsbrev samt på sociale medier.

Pris: 2000 kr årligt

Hvis I ønsker, at gøre brug af vores medlemsråd enten virtuelt eller fysisk fremmøde, vil vi tage et nærmere aftalt honorar.

1.000 kr. pr. år

Sølvsponsoratet er for virksomheder, som ønsker at støtte vores organisation, medlemmer og arbejde, men som samtidig mener, at I har noget at byde på for vores medlemmer. I vil blive repræsenteret med jeres virksomhedslogo, så man kan se, at I støtter vores organisation samt er med til at gøre en forskel for mennesker, som lever med svær overvægt. Jeres virksomhedslogo vil være med direkte link til jeres hjemmeside og I vil med dette partnerskab have mulighed for 1 årligt reklameopslag i vores nyhedsbrev samt på sociale medier.

Pris: 1000 kr årligt

Hvis I ønsker om at gøre brug af vores medlemsråd enten virtuelt eller fysisk fremmøde, vil vi tage et nærmere aftalt honorar.

500 kr. pr. år

Bronzesponsoratet er for virksomheder, som ønsker at støtte vores organisation, medlemmer og arbejde. I vil blive repræsenteret med jeres virksomhedslogo, så man kan se, at I støtter og er med til at gøre en forskel for mennesker, som lever med svær overvægt.

Pris: 500 kr årligt