1024x440_Adipositasforeningen-1

Er du medlem i forvejen?
Vil du være medlem?

Bliv medlem og støt et godt formål

Som medlem af Adipositasforeningen støtter du ikke kun et rigtig godt formål, du er nemlig også med til at gøre en stor forskel og vilkårene bedre for folk, der lever med svær overvægt. Du får også mulighed for  at deltage i vores aktiviteter rundt omkring i landet. Hold øje med disse her på siden, på vores facebookside og Instagram.

I Adipositasforeningen arbejder vi på at skabe mulighed for et gladere, sjovere og sundere liv for de, der lever med svær overvægt. Vores ønske er at få dannet lokale foreninger, aktiviteter, foredrag og events, hvor det er muligt at møde ligesindede og hvor du kan få masser af inspiration og mod.

Vi kæmper for at nedbryde fordomme, tabuer og stigmatisering af personer med svær overvægt. Vi stiller op til debatter, interviews, projekter og kampagner. Ligeledes er vi med i alliancer, følgegrupper og samarbejder og politiske tiltag. Altsammen for at formidle budskaber og et nuanceret billede af personer som lever med svær overvægt, så de, som alle andre, kan leve deres ønskede liv og få de samme ligeværdige vilkår og behandling, som alle andre danskere.

Et medlemskab koster 100 kr. årligt